Ні для кого не секрет, що в Україні багато компаній давно знають про інструменти Кайдзен і застосовують їх на практиці. Але далеко не у всіх вистачає терпіння дійти до того моменту, коли процес поліпшень починає приносити очікувані результати. Дуже часто ми робимо все так, як пишуть в книжках / вчать на тренінгах / говорить консультант / підказує колега з іншого підприємства ... (вставити підходящий варіант), а результат не той, що очікували. Чому так відбувається?


А що, якщо ми випускаємо із нашого поля зору один важливий елемент – в процесі поліпшення важливі не тільки самі інструменти, а також і ті, хто працює з ними? Тому в цьому році ми і обрали темою конференції «Людина – основа всіх Кайдзен-змін».


Усвідомлення того, що люди – це не тільки ресурс, але і рушійна сила всіх процесів в організації, – дасть імпульс для пожвавлення процесів постійних поліпшень.


Ніхто не дасть вам універсальний шаблон по роботі з людьми, адже кожна компанія – це «окремий живий організм» зі своїми особливостями і кожна людина в ній – індивідуальність. Можливо, саме це і не враховується в повсякденній роботі?! Адже, як зазначав у своїх дослідженнях відомий соціолог Дуглас Мак-Грегор, кожен співробітник прагне довести свою значимість і важливість, має бажання брати участь у вирішенні питань, в рамках своєї компетенції. Майже кожен працівник має власну точку зору, як поліпшити результати своєї діяльності і розраховує на розуміння з боку керівництва.


Тому можна багато слухати і дивитися, як все відмінно працює в інших компаніях, але в кожному конкретному випадку необхідно будувати свою індивідуальну систему, вивчаючи і використовуючи досвід інших компаній. Це і може бути відповіддю на постійне питання – а що ж робити, адже у нас процеси абсолютно не такі, як в інших компаніях?

 

 

ПРО ЩО БУДЕМО ГОВОРИТИ?

 

   - Як побудувати для всіх вигідну взаємодію між рівнями в компанії?

   - У скільки компанії обходиться «незнання» співробітників і чому не варто боятися інвестувати в навчання персоналу?

   - Кайдзен-інструменти чи Кайдзен-культура: яким шляхом піти, щоб не довелося повертатися?

   - Чи завжди тільки гроші є ключовим мотиватором чи є й інші «кнопки», які залучають до процесу вдосконалення?

 

І ще багато інших цікавих тем, які ми збираємося обговорювати разом з вами – ПРОГРАМА

 

 

АУДИТОРІЯ

 

Власники і керівники компаній, керівники відділів і департаментів, HR-менеджери, лінійні менеджери, фахівці з інновацій та поліпшень, а також всі, хто цікавиться японським підходом ведення бізнесу.

 

А теми конференції будуть розкривати безпосередньо практики впровадження філософії Кайдзен – ДОПОВІДАЧІ

 

 

АТМОСФЕРА КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Незмінна атмосфера конференції в японському стилі створюється за підтримки Українсько-Японського Центру. Майстер-класи та різноманітні виставки допоможуть вам зануритися в культуру країни висхідного сонця... Це дуже по-японськи пізнавати культуру ведення бізнесу через традиції країни. 

 

 

ДАТА І МІСЦЕ

 

6 Грудня, 2018 (Чт)

 

Бізнес-школа МІМ-Київ, м. Київ, вул. Шулявська, 10/12в (станція метро Політехнічний інститут).

 

 

 

За підтримки

Посольство Японії в Україні

Кайдзен Інститут Україна

Японське агенство

мінародного

співробітництва

Українсько-Японський Центр

НТУУ «КПІ»

Партнери

Міжнародний інститут

менеджменту (МІМ-Київ)

Українська асоціація

управління проектами

Харківська торгово-

промислова палата

Вінницька торгово-

промислова палата

Міжнародний інститут

бізнесу

OLOS-Academy

MBA Kids

Центр Фінансової Медіації

Web-студія «BRAINLAB»

Logist.FM

Контакти

Місце проведення:

Бізнес-школа МІМ-Київ

м. Київ, вул. Шулявська, 10/12в

Контакти організатора:

+38 044 204 81 13

+38 067 972 46 64

 

info@lean.kiev.ua

м. Київ, Пр. Перемоги, 37, 
Бібліотека НТУУ КПІ, 4 поверх