Філософія КАЙДЗЕН щорічно набирає все більшого поширення в Україні. Чому так відбувається?! Відповідь дуже проста: побачивши приклади роботи цієї системи в українських компаніях, у представників бізнесу зростає довіра до ефективності застосування даної методики управління у своїх компаніях.
Що важливо при виборі певного стилю управління компанією? Це – взяти ефективно працюючі методики та адаптувати їх під власну ситуацію. Що й успішно роблять багато керівників українських компаній, які обрали для себе КАЙДЗЕН-шлях.
◊ ТАК ЩО Ж ТАКЕ КАЙДЗЕН? ◊
КАЙДЗЕН – це японська філософія з акцентом на безперервне вдосконалення усіх робочих процесів і усіх аспектів життя.
«КАЙДЗЕН» у бізнесі – це постійне прагнення до вдосконалення усього, що ми робимо, у сферах виробництва, продажів, управління. У процесі поліпшення беруть участь усі: і директор, і рядовий співробітник. Головна ідея – без вдосконалення у компанії не повинно проходити жодного дня.
Багатьом відомо, що філософія КАЙДЗЕН зародилася в компанії Toyota у складні для Японії часи. Українська економіка зараз також переживає важкий період. Тому, досвід Японії, яка зараз є однією з найбільш розвинених країн світу, може бути гідним прикладом для розвитку нашої країни.
Третя всеукраїнська КАЙДЗЕН-конференція «КАЙДЗЕН – японський секрет лідерства в Україні» стане майданчиком, де можна буде дізнатися про особливості застосування японської методики управління в українських компаніях. Чому одні компанії успішно впроваджують інструменти КАЙДЗЕН, а інші швидко сходять з цього шляху? Де шукати можливості для покращення і що в першу чергу потрібно робити, щоб впровадити цю філософію в компанії?
Під час КАЙДЗЕН-конференції будуть розглядатися такі важливі для українських компаній питання як:
• Особливості впровадження КАЙДЗЕН японськими компаніями – в чому секрет успіху?
• Що таке КАЙДЗЕН по-українськи?
• КАЙДЗЕН в невиробничій сфері – які нюанси застосування?
• Працюючі інструменти мотивації або як компанії залучають співробітників до КАЙДЗЕН?
• Чим інструменти КАЙДЗЕН можуть бути корисні при побудові стратегії розвитку компанії?
• КАЙДЗЕН і експорт – де взаємозв'язок і які додаткові вигоди він може принести компанії?
◊ ФОРМАТ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ◊
Паралельна робота у двох залах – кожен учасник конференції зможе обрати для себе більш цікавий і важливий майданчик.
Доповіді від практиків – провідних українських компаній (JTI Ukraine, PANASONIC, SONY, Modern-Expo, SKF-Ukraine та ін.), українських і російських експертів; практичні кейси, дискусії з актуальних тем впровадження інструментів КАЙДЗЕН на виробництві та в офісних процесах. На завершення конференції – нетворкінг та цікавий кулінарний майстер-клас.
◊ КУЛЬТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ◊
Ми вже не можемо уявити собі щорічну КАЙДЗЕН-конференцію без елементів традиційної японської культури. І, звичайно, цей рік не стане винятком. Що ж буде створювати японську атмосферу під час Третьої всеукраїнської КАЙДЗЕН-конференції? Це японський куточок від Українсько-Японського Центру з різноманітними виставками: ікебани, каліграфії, імператорських ляльок та ін. Також продовжуємо для вас майстер-класи з японської каліграфії. Під час перерв можна буде подивитися, як проводиться традиційна чайна церемонія, а також дізнатися подробиці особистого та ділового етикету японців.
На завершення КАЙДЗЕН-конференції, як подарунок для двох найактивніших учасників конференції, – участь у майстер-класі з приготування однієї з відомих страв японської кухні під керівництвом справжнього японського майстра.
◊ АУДИТОРІЯ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ◊
Очікувана кількість учасників – 250 осіб.
УЧАСНИКИ: перші особи українських компаній, директори з виробництва, директори з персоналу, керівники відділів, фахівці з якості, технологи, фахівці з інновацій та постійного вдосконалення.
ДОПОВІДАЧІ: українські та російські експерти в галузі впровадження інструментів КАЙДЗЕН, керівники та власники компаній, досвідчені фахівці, які займаються постійним вдосконаленням в українських компаніях, випускники програми Японського Агентства Міжнародного Співробітництва (JICA).
◊ ЩО НОВОГО В 2016 РОЦІ? ◊
Більше практичних кейсів, обговорень і роботи в командах. Акцент на впровадженні КАЙДЗЕН в невиробничому напрямку.
А щоб КАЙДЗЕН-конференція стала ще більш практичною, на третій день ми міняємо майданчик заходу і переносимося на територію однієї з компаній-членів КАЙДЗЕН Клубу, де можна буде ознайомитися з реальним прикладом роботи системи КАЙДЗЕН, задати свої питання співробітникам компанії, побачити те, що було озвучено на конференції.
Участь у конференції на третій день (КАЙДЗЕН-тур) – за бажанням.
УВАГА: кількість місць обмежена – лише 36 учасників зможуть скористатися цією пропозицією. Тому рання реєстрація підвищує шанс відвідати в рамках конференції одну з КАЙДЗЕН-компаній. Інформація про компанії та програма туру викладена нижче.
ЕЛОПАК-ФАСТІВ | ЛАНТМАННЕН АКСА |
◊ ДАТА: 14-16 ЛИСТОПАДА, 2016 р. (Пн-Ср)
◊
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: ◊
1-2 ДЕНЬ: President Hotel, за адресою м. Київ, вул. Госпітальна, 12 (10 хв. від станції метро «Палац спорту»).
3 ДЕНЬ (з КАЙДЗЕН-туром): ПрАТ «Елопак-Фастів», Київська обл.,м.Фастів, вул. Великоснітенська, 67 або ПрАТ «Лантманнен Акса», Київська обл., м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 3.
◊
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ◊
◊
УЧАСНИКИ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ГАРАНТОВАНО ОТРИМУЮТЬ ◊
• пакет з інформаційними матеріалами;
• усі презентації конференції в електронному варіанті;
• кава-брейки, обіди, фуршет;
• Сертифікат Учасника КАЙДЗЕН-конференції;
та, що не менш важливо:
• повну інформацію про рух КАЙДЗЕН в Україні;
• нові та корисні ідеї для вдосконалення своїх компаній;
• можливість задати питання та відразу отримати відповіді на них;
• нові та цікаві знайомства;
• участь у вирішенні практичних завдань;
• відвідування компанії, яка успішно впроваджує КАЙДЗЕН, переконатися як працює ця система в українських компаніях;
• позитивну атмосферу та можливість поринути в японську культуру.
І, продовжуючи щорічну традицію, ми розіграємо серед учасників КАЙДЗЕН-конференції цікаві призи, а саме:
• сертифікати на безкоштовну участь у КАЙДЗЕН-турах в: японську компанію JTI у м. Кременчук; норвезьку компанію Елопак-Фастів у м. Фастів; шведську компанію Лантманнен Акса у м. Бориспіль;
• книги з управління трудовими ресурсами та стратегічного менеджменту доктора Сінічиро КАВАГУЧІ;
• книги на тематику КАЙДЗЕН;
• книги з рецептами японської кухні;
• сертифікати на відвідування ресторану японської кухні;
• сертифікати на японську чайну церемонію, яку організовує Українсько-Японський Центр.