Філософія КАЙДЗЕН щорічно набирає все більшого поширення в Україні. Чому так відбувається?! Відповідь дуже проста: побачивши приклади роботи цієї системи в українських компаніях, у представників бізнесу зростає довіра до ефективності застосування даної методики управління у своїх компаніях.

 

Що важливо при виборі певного стилю управління компанією? Це – взяти ефективно працюючі методики та адаптувати їх під власну ситуацію. Що й успішно роблять багато керівників українських компаній, які обрали для себе КАЙДЗЕН-шлях.

 

     ◊ ТАК ЩО Ж ТАКЕ КАЙДЗЕН?

 

КАЙДЗЕН – це японська філософія з акцентом на безперервне вдосконалення усіх робочих процесів і усіх аспектів життя.

«КАЙДЗЕН» у бізнесі – це постійне прагнення до вдосконалення усього, що ми робимо, у сферах виробництва, продажів, управління. У процесі поліпшення беруть участь усі: і директор, і рядовий співробітник. Головна ідея – без вдосконалення у компанії не повинно проходити жодного дня.

 

Багатьом відомо, що філософія КАЙДЗЕН зародилася в компанії Toyota у складні для Японії часи. Українська економіка зараз також переживає важкий період. Тому, досвід Японії, яка зараз є однією з найбільш розвинених країн світу, може бути гідним прикладом для розвитку нашої країни.

 

Третя всеукраїнська КАЙДЗЕН-конференція «КАЙДЗЕН – японський секрет лідерства в Україні» стане майданчиком, де можна буде дізнатися про особливості застосування японської методики управління в українських компаніях. Чому одні компанії успішно впроваджують інструменти КАЙДЗЕН, а інші швидко сходять з цього шляху? Де шукати можливості для покращення і що в першу чергу потрібно робити, щоб впровадити цю філософію в компанії?

 

Під час КАЙДЗЕН-конференції будуть розглядатися такі важливі для українських компаній питання як:

 

      Особливості впровадження КАЙДЗЕН японськими компаніями – в чому секрет успіху?

      Що таке КАЙДЗЕН по-українськи?

      КАЙДЗЕН в невиробничій сфері – які нюанси застосування?

      Працюючі інструменти мотивації або як компанії залучають співробітників до КАЙДЗЕН?

      Чим інструменти КАЙДЗЕН можуть бути корисні при побудові стратегії розвитку компанії?

      КАЙДЗЕН і експорт – де взаємозв'язок і які додаткові вигоди він може принести компанії?

 

 

     ◊ ФОРМАТ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ◊

 

Паралельна робота у двох залах – кожен учасник конференції зможе обрати для себе більш цікавий і важливий майданчик.

 

Доповіді від практиків – провідних українських компаній (JTI Ukraine, PANASONIC, SONY, Modern-Expo, SKF-Ukraine та ін.), українських і російських експертів; практичні кейси, дискусії з актуальних тем впровадження інструментів КАЙДЗЕН на виробництві та в офісних процесах. На завершення конференції – нетворкінг та цікавий кулінарний майстер-клас.

 

 

     ◊ КУЛЬТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Ми вже не можемо уявити собі щорічну КАЙДЗЕН-конференцію без елементів традиційної японської культури. І, звичайно, цей рік не стане винятком. Що ж буде створювати японську атмосферу під час Третьої всеукраїнської КАЙДЗЕН-конференції? Це японський куточок від Українсько-Японського Центру з різноманітними виставками: ікебани, каліграфії, імператорських ляльок та ін. Також продовжуємо для вас майстер-класи з японської каліграфії. Під час перерв можна буде подивитися, як проводиться традиційна чайна церемонія, а також дізнатися подробиці особистого та ділового етикету японців.

 

На  завершення  КАЙДЗЕН-конференції,  як  подарунок  для  двох  найактивніших  учасників  конференції,  –  участь  у  майстер-класі  з  приготування однієї  з  відомих  страв  японської  кухні  під  керівництвом  справжнього  японського  майстра.

 

 

     ◊ АУДИТОРІЯ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Очікувана кількість учасників – 250 осіб.

 

УЧАСНИКИ: перші особи українських компаній, директори з виробництва, директори з персоналу, керівники відділів, фахівці з якості, технологи, фахівці з інновацій та постійного вдосконалення.

 

ДОПОВІДАЧІ: українські та російські експерти в галузі впровадження інструментів КАЙДЗЕН, керівники та власники компаній, досвідчені фахівці, які займаються постійним вдосконаленням в українських компаніях, випускники програми Японського Агентства Міжнародного Співробітництва (JICA).

 

 

     ◊ ЩО НОВОГО В 2016 РОЦІ?

 

Більше практичних кейсів, обговорень і роботи в командах. Акцент на впровадженні КАЙДЗЕН в невиробничому напрямку.

 

А щоб КАЙДЗЕН-конференція стала ще більш практичною, на третій день ми міняємо майданчик заходу і переносимося на територію однієї з компаній-членів КАЙДЗЕН Клубу, де можна буде ознайомитися з реальним прикладом роботи системи КАЙДЗЕН, задати свої питання співробітникам компанії, побачити те, що було озвучено на конференції.

 

Участь у конференції на третій день (КАЙДЗЕН-тур) – за бажанням.

 

УВАГА: кількість місць обмежена – лише 36 учасників зможуть скористатися цією пропозицією. Тому рання реєстрація підвищує шанс відвідати в рамках конференції одну з КАЙДЗЕН-компаній. Інформація про компанії та програма туру викладена нижче.

ЕЛОПАК-ФАСТІВ ЛАНТМАННЕН АКСА

 

 

     ДАТА:   14-16 ЛИСТОПАДА, 2016 р. (Пн-Ср)

 

 

     МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:

 

1-2 ДЕНЬ: President Hotel, за адресою м. Київ, вул. Госпітальна, 12 (10 хв. від станції метро «Палац спорту»).

 

3 ДЕНЬ (з КАЙДЗЕН-туром): ПрАТ «Елопак-Фастів», Київська обл.,м.Фастів, вул. Великоснітенська, 67 або ПрАТ «Лантманнен Акса», Київська обл., м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 3.

 

 

     ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ

 

 

 

 

     УЧАСНИКИ КАЙДЗЕН-КОНФЕРЕНЦІЇ ГАРАНТОВАНО ОТРИМУЮТЬ

 

       пакет з інформаційними матеріалами;

       усі презентації конференції в електронному варіанті;

       кава-брейки, обіди, фуршет;

       Сертифікат Учасника КАЙДЗЕН-конференції;

 

 та, що не менш важливо:

 

       повну інформацію про рух КАЙДЗЕН в Україні;

       нові та корисні ідеї для вдосконалення своїх компаній;

       можливість задати питання та відразу отримати відповіді на них;

       нові та цікаві знайомства;

       участь у вирішенні практичних завдань;

       відвідування компанії, яка успішно впроваджує КАЙДЗЕН, переконатися як працює ця система в українських компаніях;

       позитивну атмосферу та можливість поринути в японську культуру.

 

І, продовжуючи щорічну традицію, ми розіграємо серед учасників КАЙДЗЕН-конференції цікаві призи, а саме:

 

       сертифікати на безкоштовну участь у КАЙДЗЕН-турах в: японську компанію JTI у м. Кременчук; норвезьку компанію Елопак-Фастів у м. Фастів; шведську компанію Лантманнен Акса у м. Бориспіль;

       книги з управління трудовими ресурсами та стратегічного менеджменту доктора Сінічиро КАВАГУЧІ;

       книги на тематику КАЙДЗЕН;

       книги з рецептами японської кухні;

       сертифікати на відвідування ресторану японської кухні;

       сертифікати на японську чайну церемонію, яку організовує Українсько-Японський Центр.

 

За підтримки

Посольство Японії в Україні

Японське агенство

мінародного

співробітництва

Panasonic

SONY

Українсько-Японський Центр

НТУУ «КПІ»

ПрАТ «ЕКОПАК-ФАСТІВ»

Партнери

Міжнародний інститут

менеджменту (МІМ-Київ)

ТОВ «Компанія «ЮНІВЕСТ

МАРКЕТИНГ»

INTERPIPE STEEL

Американська торговельна

палата в Україні

ТОВ «Арт Метал Фурнітура»

Київська Школа

Економіки

Міжнародний інститут

бізнесу

Дніпропетровська торгово-

промислова палата

ПрАТ «Лантманнен Акса»

Компанія «ЕЛІО»

Президент Готель

MBA Field

Українська асоціація управління проектами

Web-студія «BRAINLAB»

Центр Фінансової Медіації

Журнал «Дистрибуція і

логістика»

Logist.FM

Контакти

Місце проведення:

м. Київ, вул. Госпітальна, 12, 

President Hotel

Контакти організатора:

+38 044 204 81 13

+38 067 972 46 64

 

info@lean.kiev.ua

м. Київ, Пр. Перемоги, 37, 
Бібліотека НТУУ КПІ, 4 поверх